بازیگران سریال ارباب حلقه ها

آرتیها به بررسی و معرفی بازیگران سریال ارباب حلقه های می پردازد. مکسیم بالدری، اسماعیل کروز، چارلز ادواردز، لنی هنری، مارکلا کاونا، سایمون مرلز، سوفیا نوموته، مگان ریچاردز و چارلی ویکرز از جمله بازیگران سریال ارباب حلقه‌های سال ۲۰۲۲ هستند.

نازنین بنیادی در نقش برونوین

نازنین بنیادی، بازیگر انگلیسی و ایرانی‌الاصل نیز در سریال ارباب حلقه‌ها ۲۰۲۲ بازی می‌کند. نازنین بنیادی متولد ۲۲ می ۱۹۸۰ (۱ خرداد ۱۳۵۹) در شهر تهران است. نازنین بنیادی یک ساله بود که خانواده اش تصمیم گرفتند از تهران به لندن مهاجرت کنند، او فعالیت حرفه‌ای خود به عنوان بازیگر را از سال ۲۰۰۶ آغاز کرد. نازنین بنیادی با نقش نورا در سریال How I Met Your Mother، نقش ایستر در فیلم Ben-Hur (۲۰۱۶) و نقش استارز در سریال Counterpart (۲۰۱۷-۲۰۱۸) به شهرت رسید.

رابرت آرامایو در نقش الروند

رابرت آرامایو (Robert Aramayo) بازیگری اصالتا انگلیسی است، او متولد ۶ نوامبر ۱۹۹۲ (۱۵ آبان ۱۳۷۱) است. رابرت آرامایو از دوران کودکی به بازیگر علاقه داشته و در کلاس‌های بازیگری شرکت می‌نمود. او فعالیت رسمی و حرفه‌ای خود را از سال ۲۰۱۵ آغاز کرد.

مورفید کلارک در نقش گالادریل

مورفید کلارک (Morfydd Clark) بازیگری از کشور ولز است، که متولد ۱۷ مارس ۱۹۸۹، برابر با ۲۶ اسفند ۱۳۶۷، در سوئد است. کلارک زمانی که دو سال سن داشت خانواده اش به کشور ولز مهاجرت کردند. او که از خوانش‌پریشی و ADHD رنج می‌برد، در سن ۱۶ سالگی ترک تحصیل کرد. از سال ۲۰۰۹ تحصیل در تئاتر موسیقی جوانان بریتانیا را آغاز کرد. او فعالیت حرفه‌ای خود را به عنوان بازیگر سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی از سال ۲۰۱۴ آغاز کرد.

اوین آرتور در نقش دورین چهارم

اوین آرتور (Owain Arthur) اصالتا اهل کشور ولز است که حدود ۳۸ سال سن دارد، او متولد ۵ مارس ۱۹۸۳ (۱۴ اسفند ۱۳۶۱) است. آرتور بازیگری را از سال ۱۹۹۵ آغاز کرد و با نمایش One Man, Two Gunvors به شهرت رسید. او یکی از به نام‌ترین بازیگران صحنه تئاتر است که تجربه صداپیشگی را هم در کارنامه هنری خود دارد.

مراحل فیلمبرداری و تولید سریال The Lord of the Rings قرار است از ماه فوریه ۲۰۲۰ (بهمن یا اسفند امسال) در کشور نیوزیلند آغاز شود که انتظار می‌رود فصل اول این سریال در سال ۲۰۲۱ از آمازون منتشر شود. جان دی. پینو پاتریک مک‌ کی به‌عنوان شورانر، نویسنده و تهیه کننده اجرایی در سریال ارباب حلقه‌ها حضور خواهند داشت. در حال حاضر اطلاعاتی از داستان و اتفاقات این سریال در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که قرار نیست داستان سه‌گانه اصلی این مجموعه و داستان هابیت را دنبال کند و به‌نظر می‌رسد که اتفاقات سریال The Lord of the Rings قرار است در دوره دوم جریان داشته باشد.

در دنیای افسانه‌ای جی. آر. آر. تالکین، دوره دوم به مدت ۳۴۴۱ سال طول کشید و پایان آن با سقوط سائرون توسط آخرین اتحاد الف‌ها و انسان‌‌ها همراه بود که بخشی از این نبرد حماسی را در ابتدای فیلم The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring (ارباب حلقه‌ها: یاران حلقه) به کارگردانی پیتر جکسون مشاهده کرده بودیم که اتفاقات این فیلم در دوره سوم جریان داشت. پیش از این آمازون تایید کرده بود که اتفاقات این سریال قرار است پیش از اتفاقات سه‌گانه‌ این فیلم و رمان جریان داشته باشد و حال به‌نظر می‌رسد که نویسندگان به دوره بسیار قدیمی‌تر از سرزمین میانه وارد شده‌اند.

در شخصیت گالادریل، الف حلقه قدرت را در دست جای می نماید و هنرپیشه اصلی سریال ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت می باشد. نسخه کلارک از این کاراکتر سمبلین شخصی جنگنده و حاضر جنگ است. وی در حلقه های قدرت گالادریلی خیلی متفاوت نسبت با کیت بلانشت در فیلمهای ارباب حلقه ها به کارگردانی پیتر جکسون بوده و دیدن اینکه تهیه کنندگان این سریال چطور ۲ نسخه به ظاهر متفاوت را از یک کاراکتر به یکدیگر ارتباط دهند، جالب می باشد.

سینتیا آدای رابینسون

شهرت سینتیا آدای رابینسون برای نقش آفرینی وی در اثرهایی همچون قدرت، تیم پزشکی شیکاگو، کماندار است. او در سریال حلقه های قدرت بازیگر نقش ملکه ریجنت میریل فرمانروای شایسته نامنور است. جناحی ناموافق به فرماندهی فارازون حکومت وی را بر وسیع ترین قلمروی انسان ها را به مبارزه می کشد. گذشتگان میریل به والار متعهد هستند و وی نیز می خواهد بر همین روال پیش برود.

چارلز ادواردز، بازیگری که به خاطر بازی در آثاری مانند «داونتون ابی»، «تاج» و «ترور» شناخته می‌شود، نقش سلبریمبور، یک الف افسانه‌ای را بازی می‌کند. سلبریمور ارباب ارگیون به حساب می‌آید و همان کسی است که در نهایت حلقه‌های قدرت را می‌سازد. او به شهر خود بسیار اهمیت می‌دهد و به همین دلیل به دنبال اتحاد با کوتوله‌های خزاددوم است.

مارکلا کاونا که به خاطر بازی در «صخره آویزان» و «گریه» شناخته می‌شود، نقش هارفوتی به نام نوری برندی فوت را بازی می‌کند. هارفوت‌ها در «حلقه‌های قدرت»، اجداد هابیت‌ها در «ارباب حلقه‌ها» هستند. نوری در میان مردمش فردی غیرمعمول است، زیرا هوس ماجراجویی در سر دارد و با ورود غریبه فرصتی مناسب برای این کار پیدا می‌کند.

مگان ریچاردز که در آثاری مانند «واندرلاست»، «دکتر هو» و «پان تائو» بازی کرده نقش دوست نوری برندی‌فوت، پاپی پرادفلو را ایفا می‌کند. پاپی هارفوتی محتاط‌تر از نوری است. او همیشه مانند باقی هارفوت‌ها نگران امنیت و جانشان است که این رویکردش اغلب با عطش نوری برای ماجراجویی در تضاد است.

سر لنی هنری نقش سادوک باروز، هارفوت سوم بااهمیت این سریال را ایفا می کند. سادوک از جمله فرمانروایان نوع خویش می باشد و قادر به تفسیر ستاره ها و نشانه و علایم ستاره ها می باشد. وی در سریال هایی به اسم کلیسای خارجی، دکتر هو و سندمن بازی کرده و مورد توجه قرار گرفته است.

سوفیا ناموت در این سریال بازیگر نقش شاهزاده کوتوله دیسا؛ همسر دیرین ۴ است. او پیش از این در سریال سواش باکل سابقه بازی داشته است که مورد مطرح شدن وی گردید.

لوید اوون در سریال ارباب حلقه ها بازیگر نقش الندیل قهرمان نامنوری و پدر ایسیلدور می باشد. وی همچنین در سریال آپولو ۱۸ و سریال دوشیزه پاتر بازی کرده و شناخته شده است.

پیتر مولان در نقش حاکم دیرین ۳، پدر دیرین ۴ و فرمانروای خزاد ۲ مقابل دوربین می رود. پیتر مولان همچنین در سریال راه آهن زیرزمینی و سریال اوزارک بازی کرده است.

تریستان گراول بازیگر نقش فارازون از جمله مهره های اصلی و مهم بزرگترین تراژی دوران دوم, اضمحلال نامور است. وی همچنین در سریال آقای سلفریج و سریال ترور ایفای نقش می کند.

اما هوروث در سریال ارباب حلقه ها یا حلقه های قدرت در نقش ارین، خواهر کوچکتر ایسیلدور را ایفا می کند. وی همچنین در سریالی به نام سردخانه مطرح شد.

لئو وادهام در سریال ارباب حلقه ها، بازیگر کاراکتر کمن، از سیاست مداران نامنوری می باشد. وی در سریالی به نام امپراطوری روم نیز نقش آفرینی کرده است.

دیلن اسمیت بازیگر شخصیت لارگو برندی فوت؛ پدر النور برندی فوت(نوری) در این سریال است. دنیل اسمیت همچنین در من شب هستم و نیز سرزمین بدی ها نقش آفرینی کرده است.

تایرو موهافیدین در این سریال نقش کاراکتر «تئو» پسر برونوین را ایفا می کند. تایرو در مجموعه تلویزیونی کاراوان بازی کرده و مورد توجه قرار گرفته است.

سارا زوانگوبانی از بازیگران مکمل سریال ارباب حلقه ها است که با نقش ماریگلد برندی فوت مادر النور برندی فوت جلوی دوربین می رود. وی همچنین در سریال های زن اولیه و نامهربانی سابقه حضور داشته است.

شخصیت جادویی و معمایی دنیل ویمن که در حال حاضر غریبه نامیده می‌شود، جادوگری مانند گندالف است. او در سرزمین میانه با هارفوت خوبی به نام نوری آشنا می‌شود. ویمن قبلا در آثاری مانند «شاهد ساکت»، «جک جنتلمن» و «جنگ فویل» بازی کرده است.

هالباند یکی دیگر از شخصیت‌های انسانی جدید سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» است. او مردی از سرزمین‌های جنوبی است و گذشته‌ای دارد که ترجیح می‌دهد آن را پشت سر بگذارد و نادیده بگیرد. یک طوفان در دریاهای ساندرینگ، باعث آشنایی او و گالادریل می‌شود. نقش هالبراند را چارلی ویکرز بازی می‌کند که از آثار قبلی او می‌توان به «مدیچی: استادان فلورانس» و «پالم بیچ» اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید