دو سریال پوست شیر و آنتن به نمایش خانگی می آیند

آغاز پخش دو سریال جدید از شبکه خانگی ؛ «پوست شیر» و «آنتن» چهارشنبه می‌آیند.

دو سریال جدید به نام‌های «پوست شیر» و «آنتن» از روز چهارشنبه سی‌ام شهریوماه پخش خود را از طریق دو پلتفرم آغاز می‌کنند.

از روز چهارشنبه سی ام شهریور ماه ۱۴۰۱، پخش دو سریال جدید «پوست شیر» و «آنتن» از طریق پلتفرم‌های «فیلمنت» و«نماوا» شروع می‌شود.

«پوست شیر» عنوان نخستین سریال شبکه خانگی برادران محمودی است که برای پخش از پلتفرم «فیلمنت» آماده شده است. کارگردانی این سریال را جمشید محمودی و تهیه‌کنندگی آن را نوید محمودی بر عهده دارد. «پوست شیر» یک دارم جنایی است که در آن بازیگران مطرحی چون شهاب حسینی، هادی حجازی فر، پانته‌آ بهرام، مهرداد صدیقیان، علیرضا کمالی همراه با ژیلا شاهی، علی اوسیوند و کامران تفتی بازی دارند. این سریال در ۲۶ قسمت آماده پخش می‌شود. «پوست شیر» داستان مردی است به نام «نعیم» که بعد از ۱۵ سال از زندان آزاد می‌شود. او در پی گذراندن یک زندگی بی دردسر در کنار دخترش است، اما بروز اتفاقی ، اوضاع نعیم را بهم می‌ریزد.

«آنتن» دیگر سریالی است که پخش آن از چهارشنبه شروع می‌شود. این سریال کمدی را سید ابراهیم عامریان تهیه و کارگردانی کرده است. او که تهیه کننده آثار پر فروشی چون «تگزاس»، «دینامیت» و «انفرادی» است پیش از این برای شبکه خانگی سریال «نارگیل» را تهیه و کارگردانی کرده بود. سریال «آنتن» در ژانر کمدی و براساس فیلمنامه‌ای از مهدی حمزه آماده شده است. نقش اصلی سریال، پژمان جمشیدی است و در کنار او بازیگران دیگری چون رویاافشار، الیکا عبد الرزاقی، هادی کاظمی، نعیمه نظام دوست و بازی دارند. قصه «آنتن» دررابطه با زنی به نام «گوهر» است . او بعد از فوت همسرش در کنکور سراسری شرکت می‌کند و در رشته پزشکی قبول می‌شود، این در حالی است که نوه او هم در دانشگاه قبول شده است.

در حال حاضر سریال های «نوبت لیلی»، «بی گناه»، «آفتاب پرست»،«روزی روزگاری مریخ»، «یاغی»، «مهمونی»، «شبکه مخفی زنان»، «جیران» و«خون سرد» از سه پلتفرم نماوا، فیلیمو و فیلمنت در حال پخش هستند.

دیدگاهتان را بنویسید