صابر ابر و پانته آ پناهی در چهل و یکمین جشنواره فجر

در چهل و یکمین دوره جشنواره فجر پانته آ پناهی ها و صابر ابر جزو پرکارترین بازیگران این دوره معرفی شده اند که با بازی در فیلم های متفاوت می توانند احتمال کاندید شدن خود را در بخش های مختلف زیاد کنند. با آرتیها همراه باشید تا در مورد جزئیات این خبر مطلع شوید.

روز پنجشنبه ششم بهمن ماه ۱۴۰۱، ستاد برگزاری جشنواره فیلم فجر، اسامی بازیگران و خلاصه داستان ۲۴ فیلم راه یافته به بخش مسابقه جشنواره چهل و یکم را منتشر کرد. براساس فهرست منتشر شده از اسامی بازیگران فیلم‌های بخش مسابقه ، پانته‌آپناهی‌ها وصابر ابر با بازی در سه فیلم سینمایی عنوان پرکارترین بازیگران حاضر در جشنواره امسال را از آن خودشان کردند.

«بعد از رفتن» به کارگردانی رضا نجاتی، «کت چرمی» به کارگردانی حسین میرزا محمدی و «کاپیتان» ساخته محمد حمزه‌ای فیلم‌هایی هستند که پناهی‌ها در آن ها به ایفای نقش پرداخته است. صابر ابر هم با فیلم‌های «بعد از رفتن»، «کت چرمی» و «یادگار جنوب» ساخته مشترک پدرام پور امیری و حسین دوماری در جشنواره چهل و یکم حاضر است.

عکسی از حضور پانته آ پناهی ها در فیلم کاپیتان

این دو بازیگر پرکار در دو فیلم «بعد از رفتن» و«کت چرمی» با یکدیگر همبازی هستند. به غیر از پناهی‌آ  و ابر هیچ بازیگر دیگری سه فیلم در جشنواره ندارد تا آن‌ها به تنهایی عنوان پرکارترین بازیگر جشنواره چهل ویکم فیلم فجر را از آن خودشان کنند.

بعد از پناهی‌ها و ابر پنج بازیگر دیگر نیز با حضور در دوفیلم پرکارترین بازیگران حاضر در جشنواره امسال هستند. سارا بهرامی و رویا تیموریان بازیگران زن دو فیلمه جشنواره چهل و یکم  هستند. بهرامی فیلم‌های«بعد از رفتن» و«جنگل پرتقال» را دارد و تیموریان هم در فیلم‌های «کت چرمی» و«هوک» به ایفای نقش پرداخته‌است.

امیر جعفری با بازی در فیلم‌های «آن‌ها مرا دوست دارند» و«هوک»، مهران احمدی با حضور در فیلم‌های «غریب» و «روایت ناتمام سیما» و پژمان بازغی با بازی در فیلم‌های «پرونده باز است» و «کاپیتان» در رتبه دوم پرکارترین بازیگران مرد جشنواره قرار گرفته‌اند.

چهل و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر به دبیری مجتبی امنیی از دوازدهم تا بیت و دوم بهمن به مرکزیت تهران برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید