فیلم انیمیشن دختر کفشدوزکی

انیمیشن میراکلس، ساخت کشور فرانسه است که در ژانر اکشن، ابرقهرمانی و عاشقانه ساخته شده است.
انیمیشن میراکلس یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های ساخته شده توسط استودیو زگ تون و متود انیمیشن است. این انیمیشن اولین بار در سال ۲۰۱۵ به کارگردانی توماس آستروک و تهیه کنندگی جرمی زگ ساخته شده است. این مجموعه هم اکنون به بیش از ۳۰ زبان زنده‌ی جهان دوبله شده است و در بیشتر کشور‌ها پخش شده است و طرفداران خود را پیدا کرده است.

این انیمیشن ابرقهرمانی دارای ۴ فصل است که هر فصل ۲۶ قسمت است از دیگر نام‌های این مجموعه می‌توان به معجزه آسا: انیمیشن دختر کفشدوزکی و گربه سیاه، میراکلس لیدی باگ، ماجراجویی در پاریس اشاره کرد. 
انیمیشن دختر کفشدوزکی و گربه سیاه درباره‌ی دو نوجوان پاریسی با نام‌های مرینت دوین چنگ و آدرین آگرست است که توسط هاکماث (ارباب شرارت) شرور شده‌اند به ترتیب به ابرقهرمانان دختر کفشدوزکی (لیدی باگ) و گربه سیاه (کت نویر) تبدیل می‌شوند.

لازم است والدین بدانند این انیمیشن درباره‌ی دو نوجوان دبیرستانی است که در واقعیت با یکدیگر همکلاسی هستند؛ اما هردو می‌توانند به ابرقهرمان‌هایی شکست‌ناپذیر تبدیل شوند. البته نمی‌توانیم در داستان شخصیت‌هایی را پیدا کنیم که کاملاً مثبت و بدون خطا باشند. «مرینت» و «آدریان»، دو شخصیت اصلی، در زندگی واقعی دچار خطا یا غفلت می‌شوند؛ اما وقتی تغییر شکل می‌دهند و به «دختر کفشدوزکی» و «گربه‌ی سیاه» تبدیل می‌شوند، بی‌نقص عمل می‌کنند و روی دیگری از خودشان را نشان می‌دهند. آن‌ها قدرتمند هستند و به مبارزه با بدی‌ها می‌پردازند. این انیمیشن برای فرزندان بالای ده‌سال شما توصیه شده است، کودکان در این سن کم‌کم درحال ورود به سنین نوجوانی و درحال هویت‌یابی هستند، پس مهم است که با انتخاب محصولات رسانه‌ای درست و مطابق با ارزش‌های خانواده‌ی خودتان، به آن‌ها در این راه کمک کنید.

ازآنجایی‌که این محصول ابرقهرمانی است و تصویری بی‌نقص و کامل از شخصیت‌های نو‌جوان در این محصول ارائه شده است، می‌تواند اعتمادبه‌نفس مخاطبان را در سال‌های پایانی دوره‌ی کودکی و آغاز نوجوانی، تحت تأثیر قرار دهد و زمینه‌ی مقایسه ذهنی بین توانایی‌های مخاطب کوک و نوجوان را با ابرقهرمان‌های این محصول، فراهم کند.

این انیمیشن که به‌صورت سریالی در فصل‌های متعدد ساخته شده است، داستان ابرقهرمانی است که نقش اصلی آن دختر و پسری نوجوان هستند که با یکدیگر هم‌کلاسی‌اند. «مرینت» و «آدریان» زندگی عادی در بین بقیه مردم دارند. آن‌ها با هم‌سن‌وسال‌هایشان به مدرسه می‌روند و همه فعالیت‌هایی را که یک نوجوان می‌تواند انجام دهد، انجام می‌دهند؛ اما آن‌ها رازی دارند که هیچ‌کس از آن باخبر نیست. آدریان و مرینت می‌توانند به «دختر کفشدوزکی» و «پسر گربه‌ای» تغییر شکل دهند و دردسرهایی را که «ارباب شرارت» برای مردم شهر به‌وجود می‌آورد، حل و فصل کنند. «ارباب شرارت» کسی است که می‌خواهد قدرت «دختر کفشدوزکی» و «گربه‌ی سیاه» را از آن‌ها بگیرد و آن‌ها را تحت اختیار خودش قرار دهد. در هرقسمت شاهد ماجراجویی‌ها و مبارزات این‌دو ابرقهرمان با همکاری هم هستیم. «ارباب شرارت» از نقاط ضعف کسانی که درگیر حسادت، غرور یا عصبانیت می‌شوند، استفاده می‌کند تا با استفاده از آن‌ها بتواند قدرت ابرقهرمان‌های داستان را از آنِ خود کند. در هرقسمت داستانی متفاوت روایت و در هرکدام پیام‌های مثبتی مطرح می‌شود. ازجمله نکوهش حسادت و دروغ‌گویی، مشکلات نوجوان‌ها با بزرگترها و … .

تاثیری که لباس و نقاب گربه سیاه بر روی ذهن بچه ها دارد میتوانند باعث پرورش استعدادهای نهفته آنها شده و باعث شود که روحیه مبارزه با زشتی ها و پلیدی ها در آنها تقویت شود. این مورد از سادهترین خریدهایی است که والدین عزیز میتوانند آن را برای تهیه لباس کیتی فرزندشان انتخاب نمایند. لباس دختر کفشدوزکی در قم نیز از علاقمندان خاص خود برخوردار است شما والدین عزیز اگر در استان و شهر قم هستید و نمی دانید از کجا باید به صورت حضوری برای تهیه این محصول مراجعه کنید. شما نیز اگر به دنبال تهیه لباس گربه سیاه فروشی هستید می توانید بدون نیاز مراجعه به بازار از همین بخش محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید.ما علاوه بر فروش لباس گربه سیاه تمامی اقلام و لوازم جانبی آن را نیز موجود داریم و شما می توانید در کنار این محصول آنها را نیز سفارش دهید.

فروش لباس گربه سیاه این روزها در اسباب بازی فروشی ها بسیار رونق گرفته است و علت این امر چیزی نیست جز محبوبیت بسیار بالای این شخصیت کارتونی در میان کودکان. لباس دختر کفشدوزکی را در سایز بندی مختلف می توانید از فروشگاه های لباس فروشی و یا آنلاین خریداری نمایید. خرید لباس دختر کفشدوزکی را می توانید به صورت آنلاین و از فروشگاه های معتبر انجام دهید. سلام به همه من رویا هستم امیوارم حالتون خوب باشه فیلم دختر کفشدوزکی از همه کارتون ها بهتر است من خیلی دختر کفشدوزکی و گربه ی سیاه رو داست دارم آن ها بهترین پسر و دختر دنیا هستند کارتون دختر کفشدوزکی خیییییلی زیبا هست شما هم حتما این فیلم را تماشا کنید حتی من برچسب دختر کفشدوزکی و گربه ی سیاه رو میخرم شما هم برچسبش رو بخرید من مرینت و تکی و ادرین و پلاک رو خیلی دوست دارم امدوارم شما هم از آن ها خشتون بیاد دوستون دارم خدانگدار. لباس تم دختر کفشدوزکی برای نوزادان در مدلهای دخترانه و پسرانه آن نیز موجود میباشد. امروزه محصولات و اسباب بازی هایی که برای ایفای نقش کودکان مورد استفاده قرار میگیرد دارای محبوبیت فراوانی در نزد والدین نیز میباشد و علت این امر این است که باعث رشد و پرورش فکری کودکان خواهد شد.

شخصیت اصلی داستان مرینت دوپن چنگ است. نام ابرقهرمانی او دختر کفشدوزکی (Lady bug) است. صداپیشه این شخصیت داستان کریستینا وی (Cristina vee) است. مرینت در مدرسه فرانس دوپان پاریس درس می‌خواند. تام دوپن چنگ پدر او و سابین دوپن چنگ مادر او است. این خانواده صاحب بهترین قنادی پاریس هستند و آنها از قشر متوسط جامعه هستند.

مرینت موهای سرمه‌ای رنگ دارد که همیشه موهایش را به شکل دم خوکی می‌بندد، او چشم‌های آبی آسمانی و قد متوسطی دارد. مرینت دوست دارد در آینده طراح مد شود و او عاشق آدرینه ولی نمیتواند به او ابراز علاقه کند چرا که از او خجالت می‌کشد. مرینت در شخصیت ابرقهرمانی خود خصوصیت‌های اخلاقی نظیر شجاعت، مهربانی و هوش زیادی را دارا است.

ادرین اگرست : شخصیت های میراکلس​

یکی دیگر از شخصیت‌ های اصلی انیمیشن میراکلس ادرین اگرست است. صداپیشه این شخصیت برایس پاپن بروک ( Brice papen broc) است. نام ابرقهرمانی او گربه‌ی سیاه (Cat noir) است که از خصوصیات اخلاقی آن می‌توان به شجاعت، دلسویز، فداکاری و مهربانی فراوان او اشاره کرد. پدر آدرین گابریل اگراست که او طراح مد معروف در پاریس است. آدرین نیز یک مدل معروف بسیار زیبا با مو‌های طلایی، چشم‌های سبز روشن و قد بلند است.

گابریل اگراست : شخصیت های میراکلس​

یکی دیگر از شخصیت‌های انیمیشن دختر کفشدوزکی گابریل اگراست، است. همانطور که کمی قبل گفتیم او پدر آدرین و طراح مد است. او همسر خود امیلی را از دست داده است و به دلیل عشق فراوانی که نسبت به همسر خود داشته است، معجزه گری به نام پروانه و کوامی نورو را پیدا کرده که این پروانه ها به انرژی منفی آغشته شده‌اند. او با استفاده ازاین پروانه‌ها تبدیل به ارباب شرارت شده است.

گابریل در این داستان در تلاش است تا دختر کفشدوزکی و گربه سیاه را صاحب شود زیرا هر کسی که دو معجزه گر اصلی را داشته باشد و این معجزه گر‌ها را کنار هم قرار دهد، می‌تواند آرزوهای خود را برآورده کند و او می‌خواهد با استفاده از معجزه گرها زن خود امیلی را زنده کند.

آلیا دوست صمیمی مرینت است. او دختری است عینکی با مو‌های قهوه‌ای، چشم‌های عسلی. آلیا از عشق مرینت به آدرین با خبر است و در همه‌ی مواقع به کمک مرینت می‌آید. صدا پیشه این شخصیت کاری کرانن (Carrie kranen) است که نام ابرقهرمانی او ریناروژ ( Renarouge) است که با نام روباه قرمز نیز شناخته می‌شود. او نیز یکی از شخصیت های انیمیشن دختر کفشدوزکی است.

کلویی بورژوا : شخصیت های میراکلس​

کلویی دختری خودخواه، بدجنس و پرافاده است اومرینت، آلیا و تمام دخترانی که نزدیک آدرین هستند متنفره است و یکی از دشمنان مرینت به حساب می‌آید. کلویی در فصل های بعد به ابرقهرمان به نام زنبور ملکه ( Queen bee) تبدیل می‌شود. از خصوصیات ظاهری این کارکتر میتوان به موهای بلند طلایی رنگش که همیشه به شکل دم اسبی می‌بندد و چشم های آبی پر رنگش اشاره کرد.
این شخصیت زورگو انیمیشن میراکلس دختر شهردار پاریس و دوست بچگی آدرین است. او به دلیل اینکه در کودکی مادرش را از دست داده و از کسی مهربانی ندیده به فرد زورگو و بدجنسی تبدیل شده است. صدا پیشه این شخصیت سلا ویکتور (Selah victor) است.
لایلا راسی : شخصیت های میراکلس

شخصیت دروغگوی داستان است. پدر او یک روز از خانه بیرون رفته و دیگر به خانه باز نگشته است. لایلا وقتی می‌بیند پدر خود بازنمی‌گردد تصمیم می‌گیرد برای چیز‌هایی که می‌خواهد تلاش کند. می‌توان او را به عنوان دشمن سر سخت مرینت به حساب می‌آورد. مرینت و آدرین که هر دو فرد باهوش و زرنگی هستند متوجه می‌شوند که او فرد دروغگویی است و پیوند شرارت با لیدی باگ خورده است. یکی از مهم‌ترین اهداف لایلا به دست آوردن قلب آدرین و نابودی مرینت است.

مشخصات ظاهری لایلا دختری لاغر اندام با قد متوسط و با چشم‌های زیتونی، مو‌های قهوه‌ای بلوطی  رنگ است. او ملقب به ابر درغگوست. وی وقتی آکوتاز میشه شبیه ابرقهرمان ها است ولی او ابرقهرمان نیست و تنها ظاهر او اینطور نشون داده می‌شود.

انیمیشن دختر کفشدوزکی در چندین فصل در سال‌های متعدد ساخته شده است. هر فصل شاید شخصیت‌های اصلی یکسانی داشته باشد ولی شامل داستان ‌های متفاوتی است. فصل اول این انیمیشن در سال ۲۰۱۵ ساخته شده است. در این فصل مرینت با پیرمردی برخورد می‌کند که به او استاد فو می‌گویند.

استاد فو یک نگهبان معجزه گر است، او وقتی با مرینت و آدرین آشنا می‌شود تلاش می‌کند این دو را همانند خو به فردی معجزه گر تبدیل کند تا محافظ شهر پاریس باشند. این دو نوجوان با همکاری هم باید شهر پاریس را در برابر موجود شرور و خطرناکی به نام ارباب شرارت محافظت کنند.

فصل دوم در سال ۲۰۱۶ تولید شده است. در این فصل مرینت با آموزش‌های دقیق و کامل استاد فو روش کار کردن با معجزه گر را یاد گرفته است و به یک ابرقهرمان کامل تبدیل می‌شود. در آخر فصل ابرقهرمانانی وارد داستان می‌شوند تا به دختر کفشدوزکی کمک کنند تا شرور قرمز را شکست دهد.

فصل سوم انیمیشن دختر کفشدوزکی در سال ۲۰۱۹ ساخته شده است. در این فصل اربارب شرارت‌ها که دید نمی‌تواند به تنهایی در مقابل دخترکفشدوزکی و گربه سیاه موفق شود، تصمیم گرفت تعداد افراد گروه‌اش را بیشتر کند و تشکیلات خود را توسعه بدهد و افراد شرور زیادی را پرورش دهد . از طرف دیگر داستان دختر کفشدوزکی هم تعداد افراد خود را افزایش داد تا بتواند در مقابل ارباب شرارت‌ها پیروز شود.

دیدگاهتان را بنویسید