مهران مدیری دوباره با برنامه دورهمی بر میگردد

مهران مدیری بعد از ماه صفر مجددا با مسابقه «دورهمی» به شبکه نسیم برمی‌گردد. او را درحال حاضر با بازی کوتاهی در تیزرهای تلویزیونی می‌بینیم و به زودی در سریال «پدر گواردیولا» و فیلم «خائن‌کشی» هم شاهد بازی‌اش خواهیم بود. با از سرگرفته شدن پخش مسابقه دورهمی، انتشار پدرگواردیولا و اکران خائن‌کشی نیز آغاز می شود.

با پایان ماه صفر، ادامه مسابقه «دورهمی» با اجرای مهران مدیری روی آنتن شبکه نسیم می‌رود. قسمت‌هایی از این مسابقه از پیش باقی مانده و هنوز مشخص نیست آیا سری جدید آن ساخته خواهد شد یا خیر.

مهران مدیری با اجرای برنامه «دورهمی» موفقیت بسیاری به دست آورد. زمانی که ساختار «دورهمی» به مسابقه تغییر کرد با انتقادهایی روبه‌رو بود اما بعد از مدتی به واسطه دعوت از مهمان‌های شناخته‌شده مجددا توانست برنامه را احیا کند.

مدیری این اواخر در سریال «پدر گواردیولا» به کارگردانی سعید نعمت‌الله هم نقشی متفاوت بازی کرده است. سریالی که قرار است از فصل پاییز منتشر شود.

فیلم «خائن‌کشی» هم به کارگردانی مسعود کیمیایی با بازی مهران مدیری در گریمی متفاوت، یکی از گزینه‌های اکران در فصل پاییز است.

مدیری از سال گذشته سریال جدید خود را با نام «زالو» برای شبکه نمایش خانگی وارد پیش‌تولید کرده است. سریالی که فیلمنامه آن به سرپرستی امیرمهدی ژوله درحال نگارش است. اطلاعات دقیقی از سریال منتشر نشده اما می‌تواند حدس زد فضایی شبیه «هیولا» یا «دراکولا» داشته باشد.

این اواخر در روزهایی که مهران مدیری اثری در تلویزیون و شبکه خانگی نداشت، تنها مواجهه مخاطبان با او نقشی بود که در تبلیغ یکی از فروشــگاه‌های زنجیره‌ای بازی کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید