برنامه عیدی اچ دی یا عیدی HD/ عیدی HD تاک‌شویی است با اجرای امیرحسین قیاسی که هر قسمت میزبان یک مهمان مشهور می‌شود

به نقل از آرتیها برنامه گفت‌وگومحور عیدی اچ دی یا عیدی HD تاک شویی است که هر قسمت میزبان یک مهمان مشهور می‌شود و با نوع سوال‌ها، چالش‌ها و اتفاقات سعی می‌کند فضایی مفرح و شاد را بسازد. در توضیح کلی برنامه آمده: وقتی یک کمدین روبروی چهره‌های دوست‌داشتنی و خبرساز هنری و فضای مجازی می‌نشیند، نمی‌شود انتظار یک گفت‌وگوی معمولی داشت. عیدی اچ دی با اجرای امیرحسین قیاسی غیرمعمولی و غیرقابل پیش‌بینی است. مطمئن باشید!

عوامل برنامه عیدی HD

امیرحسین قیاسی را بسیاری از مخاطبان تلویزیون و نمایش خانگی می‌شناسند. کسی که با استندآپ کمدی در برنامه خندوانه مشهور شد و سپس با برنامه «نیمه‌شب با امیرحسین قیاسی» به نمایش خانگی آمد. حالا او همراه همان تیم نویسندگانش یک تاک شو ترتیب داده تا لحظات خوشی را برای مخاطبان بسازد؛ سرپرست نویسندگان علی قاسمی است و تیم نویسندگان هم حسین هوشمند، افشار مقدم، سید عرفان امامی و محمد غریب هستند.

کارگردان عیدی اچ دی امین کفاش‌زاده است و تهیه‌کنندگی آن را خود امیرحسین قیاسی همراه با امیر کرابی به عهده دارند.

مهمانان برنامه عیدی اچ دی

مهمان قسمت اول عیدی HD مسعود فراستی است. منتقد مشهوری که او را با موضعگیری‌های تند و آتشین و سلیقه و توصیف‌های خاصش می‌شناسیم. حالا شما باورتان میشه مسعود خان فراستی عاشق یک انیمیشن باشد؟ عشقی در حد عشق به فیلم‌های آلفرد هیچکاک؟ مسعود فراستی در اولین قسمت از برنامه عیدی HD روبه‌روی امیرحسین قیاسی نشسته و همه تعارف‌ها را کنار گذاشته و بعضی از حرف‌هایی را که درباره نقدهاش گفته می‌شود، رک و راست تایید کرده…

در قسمت دوم، مسعود روشن‌پژوه که همه ما با مسابقه محله به یادش می‌آوریم مهمان امیرحسین قیاسی است.

مهیار حسن را احتمالا همه می‌شناسیم. یکی از ستاره‌های بی‌رقیت اینستاگرام که جنس متفاوتی از طنز را اجرا می‌کند و حالا چه چیزی جذاب‌تر از اینکه دو کمدین با استعداد روبه‌روی هم بنشینند؟ قسمت سوم را از دست ندهید.

ایرج ملکی که با فیلم‌های کوتاهش در فضای مجازی مشهور شد و حتی تا کاندیداتوری مجلس هم پیش رفت، مهمان عجیب قسمت چهارم عیدی اچ دی است.

ابوطالب حسینی این روزها مشهوتر از آن است که نیاز به معرفی داشته باشد. کسی که با استندآپ کمدی‌هایش در خندوانه همراه رفیق قدیمی‌اش همین امیرحسین قیاسی مشهور شد و هم در فضای مجازی، هم در برنامه عادل فردوسی‌پور این موفقیت و شهرت را ادامه داد. حالا این دو دوست دیرینه در کنار هم نشسته‌اند تا یکی از بهترین و طولانی‌ترین قسمت‌های عیدی HD را برای شما بسازند. قسمت پنجم این مجموعه را از دست ندهید.

سلبریتی‌های اینستاگرامی در عیدی HD

یکی از بخش‌های ثابت و البته جذاب تاک شوی عیدی اچ دی، معرفی چهره‌های شناخته‌شده در اینستاگرام در سال گذشته است. معمولا یکی از این چهره‌ها هم حضوری و بسیار کوتاه در استودیو حاضر می‌شود و با امیرحسین قیاسی صحبت می‌کند. بخش جذابی که می‌توانست خودش سوژه یک برنامه مستقل باشد.

نوبتی هم باشد، نوبت مردان آهنین است که روبه‌روی امیرحسین قیاسی بنشینند. پس از سال‌ها، علی اسماعیلی و مسلم دارابی از برگزیدگان مسابقه قدیمی قوی‌ترین مردان ایران در برنامه عیدی HD حضور دارند.

ADHD چیست؟

بد نیست بدانید برنامه عیدی HD از نظر شکل بیانی، شباهتی به یک اختلال مشهور به نام ای دی اچ دی ADHD دارد؛ اختلال نقص توجه یا بیش‌فعالی که در آن حفظ توجه برای بیمار بسیار مشکل است. برخلاف تصورها، بیش فعالی و کم توجهی تنها در کودکان سرنمی‌زند و در بزرگسالان هم وجود دارد. یکی از نتایج این اختلال در بزرگسالی، حساسیت نسبت به انتقاد و افزایش انتقاد از خود است. حالا به نظرتان این اختلال به برنامه امیرحسین قیاسی و امین کفاش زاده ارتباطی دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید