آیسان آقا خانی همسر محمدرضا گلزار

ازدواج محمدرضا گلزار با آیسان آقاخانی
محمدرضا با آیسان آقاخانی ازدواج کرد

آیسان آقاخانی دختر دهه هفتادی که گفته شده همسر رضا گلزار است و تیتر خبر همه رسانه های ایرانی و خارجی را به خود جلب کرده است حالا خانم آیسان آقاخانی اصلا کیست ؟

به نقل از آرتیها تصاویری از دختری به نام آیسان آقاخانی متولد سال ۱۳۷۶ در فضای مجازی دست به دست می‌شود و ادعا شده که این دختر همسر محمدرضا گلزار است. این دختر اهل زنجان بوده و پیج‌های مختلف اینستاگرامی او را با عنوان همسر محمدرضا گلزار معرفی کرده‌اند. پس از اینکه اخبار ازدواج این هنرمند سینما منتشر شد، عکس های بسیار زیادی در شبکه های اجتماعی و وبسایت های خبری از گلزار و همسرش به انتشار در آمده است.آیسان آقاخانی اسم همسر محمدرضا گلزار می باشد و دختر یک تاجر است و اختلاف سنی زیادی با محمدرضا گلزار دارد.

خبر ازدواج محمدرضا گلزار در فضای مجازی بازتاب گسترده ای را به همراه داشت و هواداران این بازیگر غافلگیر شدند

ویدیویی از محمدرضا گلزار و یک خانم جوان در فضای مجازی منتشر شده که این بازیگر با کت و شلوار دامادی بوده و خانمی که همراه او است لباس سفید نامزدی بر تن دارد.

ازدواج محمدرضا گلزار
ازدواج محمدرضا گلزار و آیسان آقاخانی

همزمان پیج دفتر ازدواج طلایی در پاسداران تهران تصاویری از رضا گلزار و سفره عقد مجللی منتشر کرد و مدعی شد که گلزار در این دفتر به عقد دختری درآمده است . صفحات مجازی هم ایسان آقاخانی دختر تاجر معروف که متولد سال ۱۳۷۶ است را به عنوان همسر گلزار معرفی کردند.درباره نحوه آشنایی گلزار و آیسان گفته شده که رضا گلزار به عنوان مدل برای شرکت پدر آیسان فعالیت داشته که در نهایت سرآغاز آشنایی آنها بوده است و آیسان هم از طرفداران محمدرضا گلزار بوده است . خبر ازدواج محمدرضا گلزار در فضای مجازی بازتاب گسترده ای را به همراه داشت و هواداران این بازیگر غافلگیر شدند . اما برخی فن پیج های آقای سوپراستار با انتشار پست هایی ازدواج او را تبریک گفتند.

محمدرضا گلزار
ازدواج گلزار و آیسان آقاخانی
محمدرضا گلزار
ازدواج محمدرضا گلزار
محمدرضا گلزار
ازدواج گلزار و آیسان آقاخانی

در نهایت ما آرزوی خوشبختی را برای این زوج جوان می خواهیم آقای گلزار یکی از بازیگران خوب و سرشناس ایرانی می باشند که دارای افتخارات بسیار زیادی در سینما و تلویزیون است.

دیدگاهتان را بنویسید