زیباترین زنان معاصر هالیوود/ زنانی که بجز زیبایی خیره‌کننده، با استعداد بی‌نظیرشان توانستند جایگاهی در هالیوود کسب کنند

در این مطلب از آرتیها به شما زیباترین زنان معاصر هالیوود را معرفی خواهیم کرد. می‌گویند زیبایی امری سلیقه‌ای است و به عوامل زیادی بستگی دارد. با این حال، همه ما با چندین زن خیره‌کننده بدون توجه به این که از کجا آمده‌اند، برخورد کرده‌ایم. به این ترتیب، تصمیم گیری در مورد اینکه چه کسی از همه آنها زیبا‌تر است، فوق العاده دشوار است. حتی سخت تر این است که همه آنها را در لیست زیبا‌ترین زنان معاصر قرار دهیم، زیرا این لیست بی پایان خواهد بود. با این حال، زنان خاصی وجود دارند که همه ما می‌توانیم در مورد زیبایی آنها توافق داشته باشیم.

زیبا‌ترین زنان معاصر هالیوود

آدری هپبورن

۱- آدری هپبورن

آدری هپبورن، بازیگر سینمای کلاسیک هالیوود از الگو‌های مُد عصر خود نیز بود و او را یکی از خوش پوش‌ترین سلبریتی‌ها می‌دانند. هپبورن به خاطر زیبایی و استعداد منحصر به فردش به یکی از اسطوره‌های سینما بدل شد و زندگی و آثار او هنوز در کتاب‌ها و مستند‌ها مورد بحث قرار می‌گیرد.

گریس کلی

۲- گریس کلی 

گریس کلی که بعد‌ها ملکه‌ی کشور موناکو شد در دوران فعالیتش در سینما در چندین فیلم نقش آفرینی کرد. او در دهه‌ی ۱۹۵۰ موفق به دریافت جایزه اسکار شد و حالا به عنوان یکی از بزرگ‌ترین ستاره‌های زن سینمای کلاسیک هالیوود شناخته می‌شود.

شارلیز ترون

۳- شارلیز ترون

شارلیز ترون در سال ۲۰۱۶ در فهرست تأثیرگذارترین سلبریتی‌های دنیا قرار گرفت؛ و گرچه در نوجوانی قصد داشت به دنبال حرفه‌ی رقص رود، اما در ۱۶ سالگی تصمیم به امتحان کردن مدلینگ گرفت؛ و بالاخره در سال ۱۹۹۵ بود که وارد عرصه‌ی بازیگری شد.

مرلین مونرو

۴- مرلین مونرو

مرلین مونرو را در دهه‌ی ۱۹۵۰ نماد زیبایی و شهوت می‌دانستند. او چنان اثری داشت که در دهه‌ی ۱۹۶۰ چهره اش به یکی از نماد‌های فرهنگ عامه بدل شد و در سال ۱۹۹۹، در فهرست بزرگ‌ترین اسطوره‌های عصر طلایی هالیوود قرار گرفت.

سوفیا لورن

۵- سوفیا لورن

سوفیا لورن از بازیگران عصر طلایی هالیوود است و یکی از بزرگ‌ترین ستاره‌های زن سینمای کلاسیک لقب گرفته است. او طی دوران فعالیت بازیگری خود جوایز زیادی دریافت کرده است، از جمله: گلدن گلوب، بفتا و اسکار.

جین سیمور

۶- جین سیمور

جین سیمور با بازی اش در نقش‌های زنان قوی، سرکش و پرشور شناخته می‌وشود. او در فاصله‌ی دهه‌های ۱۹۸۰ تا ۱۹۹۰ در چندین سریال تلویزیونی نقش آفرینی کرد که مشهورترین آن‌ها «پزشک دهکده» (Dr. Quinn, Medicine Woman) بود که در سال ۱۹۹۶ برای آن برنده‌ی جایزه گلدن گلوب شد.

الیزابت تیلور

۷- الیزابت تیلور

الیزابت تیلور که یکی از محبوب‌ترین ستاره‌های سینمای کلاسیک بود، در دهه‌ی ۱۹۹۰، بزرگ‌ترین اسطوره‌ی زن هالیوود لقب گرفت. او یکی از نخستین سلبریتی‌هایی بود که زندگی شخصی اش مورد توجه مردم قرار گرفت.

ناتالی وود

۸- ناتالی وود

ناتالی وود بازیگری را از کودکی آغاز کرد و در دوران نوجوانی نامزد دریافت جایزه اسکار شد. در دهه‌ی ۱۹۷۰ به عنوان یکی از دلرباترین بازیگران زن انتخاب شد. او را یکی از بزرگ‌ترین ستاره‌های تاریخ سینما نیز می‌دانند. 

دایان لین

۹- دایان لین

تصویر دایان لین در سال ۱۹۷۹ به عنوان یکی از جوان‌ترین استعداد‌های هالیوود روی یک نشریه‌ی مُد رفت. او همچنین در سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۷، در فهرست ۹۹ تایی خواستنی‌ترین زنان دنیا قرار داشت. این بازیگر طی دوران فعالیت بازیگری خود جوایز و افتخارات متعددی نیز کسب کرده است.

ناتالی پورتمن

۱۰- ناتالی پورتمن

ناتالی پورتمن بار‌ها از سوی نشریات مُد به عنوان یکی از زیباترین زنان انتخاب شده است. او که بازیگری همه فن حریف است، به رقص باله و موسیقی جاز هم آشنا است.

دیدگاهتان را بنویسید