سریال ضربان قلب

آرتیها در این پست می خواهد به نقد و برسی سریال پرطرفدار ترکی ضربان قلب بپردازد که امروزه دارای طرفداران بسیاری در ایران می باشد. سریال ضربان قلب سریال نبض یا ضربان قلب یکی از سریال های موفق ترکیه است که اویکو کاریل بازیگر سریال کوزی گونی در آن حضور دارد. در این مطلب داستان سریال ضربان قلب و عکس های بازیگران این سریال را مشاهده می کنید.
سریال kalp atisi ساخته سال ۲۰۱۷ است که کارگردانی آن را یوسف پیرحسان به عهده دارد و موضوع این سریال ژانر عاشقانه و رمانتیک است .

ضربان قلب (به ترکی: Kalp Atışı) سریال ترکیه ای عاشقانه و درام است . ساخت این سریال از سال ۲۰۱۷ شروع شده است و کارگردان این سریال Yusuf Pirhasan است.

از بازیگران سریال ضربان قلب می‌توان به اویکو کارایل، گوکان آلکان، اجه کوکنلی، علی بوراک جیلان و مروه جاگیران اشاره کرد. پخش این سریال جمعه شب‌ها از شبکه Show TV ترکیه انجام می‌شد.

این سریال ترکیه ای عاشقانه به زودی به زبان فارسی برای ایرانیان پخش خواهد شد.

شخصیت ایلول با بازی Oyku Karayel  را بازی می کند. علی بوراک ، اجه کوکنلی ، گوخان آیلین ، صلاحدین پاشالی ، بشیر دوگوسی ، بورجو تورناز ، باریش آیتاش ، فاتیح دونماز و هاکان گرچک بازیگران این سریال هستند. 

سریال ترکی ضربان قلب یا نبض در مورد زندگی ایلول با بازی ایکو کارایل  است این کودک  به خاطر پدر و مادرش دوران کودکی را با سختی گذرانده است و دوران دبیرستان نیز پدرش او را تنها در خانه مادربزرگش گذاشته است و او در شهر مارماریس ترکیه تنها و فقط با مادربزرگش زندگی می کند  ایلول زندگی جدیدی بسازد و بعد از چند وقت با علی آشنا می شود که زندگی اش دگرگون می شود.

ایلول اردم دختری سرکشی است که مادر خود را از دست داده و توسط پدرش مورد اذیت و آزار قرار می‌گیرد. به همین دلیل او تصمیم می‌گیرد با مادر بزرگ خودش زندگی کند. زمانی که او دانشجو و در رشته پزشکی تحصیل می‌کرد عشقی بین او و استادش علی آصاف شکل می گرد و…

در جشنواره پروانه طلایی ترکیه که اختصاص به بهترین آثار یک سال گذشته تلویزیون ترکیه دارد، جایزه بهترین زوج تلویزیونی از نظر مردم به گوکان آلکان و اویکو کارایل، شخصیت های اصلی سریال ضربان قلب (علی و ایلول) اهدا شد.

داستان همون داستان قدیمیه ..جان که یه عکاس جهانگرد خیلی معروفه ..به خواهش پدرش به ترکیه برمیگرده تا مراقب شرکت باشه ..این اتفاق زیاد به مزاق برادر کوچکتر “امره” خوش نمیاد و سعی در سنگ اندازی میکنه ..از طرف دیگه صنم که به تازگی به واسطه ی خواهرش پا به این شرکت می ذاره ازهمون اول درگیر جان میشه ..امره فرصت رو مهیا می بینه و صنم رو به عنوان جاسوس خودش انتخاب می کنه تا نقشه های جان برای وسعت بخشیدن به شرکت رو نقش براب کنه ..

صنم هم به خاطر بدهی پدرش راضی به اینکار میشه اما کم کم با وجهه ی خوب و رادمردی جان اشنا میشه و متوجه میشه اشتباه کرده .ولی تو این مدت اونقدر خاطرخواه جان شده که نه می تونه واقعیت رو اعتراف کنه و نه کنار جان بمونه

همین داستان کلیشه ای ..ترکیبی از( با دست پس زدن ها و با پا پیش کشیدن های) متوالی رو به وجود میاره که برای منه بیینده دیدنش خیلی مفرح و پر هیجانه ..

سریال بی نهایت رنگی ورنگی و زیباست ..تابستون و لباسهای خوشگل و ادمهای خل وچل یه محله ..که در کنار هم تیکه های مفرحی می سازه ..سریال عملا فان وطنز و عاشقانه است و شما بدون کمترین استرسی اما با هیجان دنبالش میکنید ..

از طرف دیگه خود جان یکی از نقاط قوت سریاله ..به ندرت بازیگر دیگه ای با این تیپ وهیبت دیدم البته منهای ارنولد و راکی خخخخ …همین باعث جلب توجه میشه ..جان ازهمون اول به سمت صنم جلب میشه ..کم کم به قدری خل وچل بازی و سادگی های صنم براش شیرین میشه که یه دل نه صد دل عاشق صنم میشه اما مشکل اینجاست که صنم نمی تونه با جان باشه یعنی عذاب وجدان اجازه ی این رو نمی ده پس  از یه طرف غرق در جاذبه ی جانه و ازطرف دیگه جان رو پس می زنه ..

والا به جای جان من رسما دیوونه شدم .بازیگرهای حاشیه ای رو خیلی دوست دارم ..کلا سریال دوست داشتنیه ایه …داستان امره و ایلین ..داستان خواهر صنم لیلا و عثمان پسر همسایه که در خفا عاشق لیلاست اما سالهاست که نتونسته اعتراف کنه ..پدر و مادر صنم ..اصلا این دوتا فیلم جدایی برای خودشونن ..

سکانس های خیلی قشنگ عاشقانه یا طنز هم داره ..سکانس عاشقانه ای که خیلی دوست داشتم لمس صورت جان موقع بازی بود جالبه که با وجود اینکه صنم وجب به وجب این صورت رو لمس می کرد و لذت میبرد اما در اخر گفت جان رو نمی شناسه. اینطوری بهتون بگم که من این سریال رو ۳ بار تا حالا دیدم .البته چون من ژانر پزشکی خیلی دوست دارم .در کل فیلم و سریال خیلی سلیقه است.اما به نظرم سریال قشنگی بود به خصوص صحنه های بزن بزن ایلول و صحنه هایی که ایلول مهارت های پزشکیش رو نشون میداد.

دیدگاهتان را بنویسید