گلایه پرویز پرستویی از فیلم های سینمایی

پرستویی گفت پنج سال هم بیکار بمانم کار بی‌خود بازی نمی‌کنم و دوست ندارم هرکاری را قبول کنم ترجیح میدم کاری را قبول کنم که دارای سطح بالایی باشد.

پرویز پرستویی گفته دو سال‌ونیم از بازی در آخرین فیلمش «بی‌همه‌چیز» می‌گذرد و حتی اگر پنج سال هم بگذرد حاضر نیست در فیلمی کار کند که دغدغه‌ای ندارد.

به گزارش فیلم‌نیوز، پرویز پرستویی در گفت‌وگویی با ایرنا خودش را پرکارترین هنرپیشه‌ بیکار معرفی کرده و گفته: «من کم کار نشدم. اما قرار نیست در هر کاری حضور داشته باشم. خوشحالم از این که دو سال و نیم از فیلم بی همه چیز می‌گذرد و من کار نکرده ام. پیشنهاد داشته‌ام و قبول نکرده‌ام. البته نمی‌خواهم این نکته حمل بر خودستایی شود. ولی من به پرکارترین هنرپیشه بیکار معروفم.

او گفته به پول توجیبی آدم‌ها احترام می‌گذارد و نمی‌خواهد در این وضعیت اقتصادی نامناسب، مردم را برای فیلم بد به سینماها بیاورد: در هر کاری نمی‌روم تا این پول توجیبی بیخودی هزینه نشود. پیشنهادهای متنوعی از نمایش خانگی و فیلم‌های سینمایی داشته‌ام که پول خوبی هم می دادند. ولی به چه قیمتی می‌خواهم این پول را به دست بیاورم؟ حاضر نیستم یک آدمی که در این شرایط سخت دارد زندگی می کند فیلمی را تماشا کند که خوب نباشد.

پرستویی تاکید کرده فقط در کارهایی بازی می‌کندکه دغدغه داشته باشند: «من برای وقت مخاطب ارزش قائل هستم. یک هفته کار کردی و همه انرژی‌ات را گذاشته‌ای و می خواهی بخشی از درآمدت را خرج کنی. من کاری که احساس کنم نباید بکنم نمی‌کنم. ممکن است به خاطر این موضوع پنج سال هم بیکار بمانم. در کاری بازی می‌کنم که دغدغه داشته باشد. اگر قرار است در سینما بازی کنیم، بایستی یک فیلمی باشد که گره‌ای را باز کند. وضعیت سینمای‌مان الان خوب نیست.»

پرستویی به سانسور فیلم ( مارمولک ) در تلویزیون هم واکنش نشان داده: مارمولک دیگر نخ نما شده است. بعد از قرآن و خیام و حافظ هر کسی یک نسخه از فیلم مارمولک هم در خانه اش دارد. تلویزیون لطف کرد و بعد از بیست سال مارمولک را پخش کرد. این اقدام در جایی خوب بود که همان چیزی را که مردم در سالن سینما و خانه هایشان دیدند پخش می کرد. مردم ۵۰۰ بار فیلم را دیده اند و صداوسیما باز دوباره فیلم را سانسور می‌کند. این اصلا لطفی ندارد. باید عینک بدبینی‌مان را برداریم. کاری که امروز پخش شده بیست سال پیش هم می‌توانست از تلویزیون پخش شود.

او در بخشی از صحبت‌هایش هم نسبت به الصاق صف سلبریتی به خودش موضع گرفته و گفته: معنای سلبریتی را نمی‌فهمم و نمی‌خواهم بفهمم. وقتی به من می‌گویند سلبریتی، کهیر می‌زنم. اصلا خودم را سلبریتی نمی‌دانم.

آخرین فیلم به نمایش درآمده پرویز پرستویی ( بی همه چیز ) است که سال ۱۴۰۰ روی پرده سینماها رفت و توانست حدود ۹ میلیارد تومان فروش کند. اکران آنلاین این فیلم به زودی از طریق پلتفرم‌ها شروع می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید